Lördagmorgon!

Grannen lyckades riva sin förstukvist. Trodde jag aldrig. :D
En annan grannfamilj sitter ute och äter frukost. Det låter halvmysigt.
Och nu vaknade maken till liv.

Det hände inte så mycket på jobbet igår.
Nja, ett tag försvann all personal så jag stod själv och stämplade vid en barnvagnsgrind på T-Centralen. Ja, det fanns spärrvakter såklart men inga kundservicevärdar.

En kvinna kom fram och frågade hur unga barnen får vara för att vistas själva i tunnelbanan. Det var två småtjejer som gick omkring  och de var inte gamla. De påstod att de var 15 år. Ha, säkert inte en dag över 11 år. Kl. var iaf 21 och det är massa stök en fredagkväll.
Fast jag minns att när jag var 12 år så var jag på Grönan för att se Kiss. Jag och en kompis. Inga vuxna med där inte.

Ha en fin dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: anne

En sak är väl att resa med tunnelbanan, en annan att hänga på perrongen...

2010-08-14 @ 21:56:25
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0