Tjohooo!

Idag fick jag ett mystiskt kuvert på jobbet.
Innan jag såg vad det var så blev det lite nervöst i magen.
Men det var ett papper på att jag är tillsvidareanställd. Tjoohooo
Så nu är man fast anställd på MTR Stockholm.
Jag får fortsätta att kundservica folk, gå på perrongerna, vara under jord mest hela dagarna.

Dagen idag har varit ganska lugn på jobbet. Lite T-central och lite åka runt. Har tom hunnit titta på solen.
Och är inte så jättetrött ännu. Snart ska vi åka över till Rebeccas skola och äta finmat.
Sånt är alltid trevligt.

Imorrn leker jag arbetsledare så då blir det bara att stanna kvar i City och skicka ut alla andra på stationerna.
Sen är det helg. Ah, ska på 50-årsfest imorr efter jobbet. Undrar hur länge jag klarar att vara vaken. Med tanke på att jag skuttar upp redan HALV 4 imorgonbitti. Får väl sova i bilen till festen, det är ju 6 mil dit, hihihi.

Ha en fin kväll!
KRAM


Kommentarer
Postat av: TT

Grattis! .o)

2010-05-04 @ 08:45:12
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0