Läskigt!

Inatt så kom Mikaela hem, väckte mig och sa att hon inte ville släppa in katten för den hade en råtta i munnen. Hon sa att hon sprang in och stängde ute katten. Helt okej, katten kunde komma tillbaka på morgonen.

Jag somnade om.

Sen kommer Mikaela in, väcker mig och säger att hon kom hem, mötte katten med en råtta i munnen, hon sprang då in coh stängde ute katten!

Då tycker jag hon är lite dum som väcker mig en gång till för att säga samma sak. Men då säger ungen att hon kom nyss hem och har bara sagt detta just då.

Jag har grunnat på detta under dagen och undrat om jag har varit med om nåt övernaturligt. Men det tror jag ju inte.  Det måste finnas en föklaring. Antagligen så sa hon detta en gång, jag svarade inte direkt och då tror hon jag sover och då rabblar hon allt igen. Men hon påstår att hon bara säger det en gång, samma sak sa hon i natt.

Jag har pratat med henne en gång till nyss, men hon är envist säker på att hon bara sa detta en gång.
Men jag tror hon sa det två gånger, hon trodde nog inte att jag hörde första gången. Så måste det vara.
God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

Hm underligt! Men du kan ha haft ett varsel i sömnen..

2008-05-29 @ 05:06:19
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är verkligen inget onaturligt. Jag vet ju inte men står ni varandra nära du o Mikaela? Min mamma o jag har det så här hela tiden. Jag tänker en sak o mamma säger det. funderar på att ringa mamma och då ringer hon. Jobbigt men sant. Ganska läskigt men man vänjer sig. Det jobbiga är att det är svårt att dölja något för varandra ;-)

2008-05-29 @ 07:38:13
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: TT

Jag tror du hade ett varsel! Jag hade ofta så när jag var liten, hörde hur min pappa kom hem, hur han stack nyckeln i låset, torkade av sina skor, hur galgarna lät när han hängde upp rocken, men när jag sprang ner i hallen fanns ingen där.

Cirka 10 minuter senare kom han!

2008-05-29 @ 09:26:49
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0