Studentmorgon nr 1.

Godmorgon alla!

Jag vaknade kl. 5, lite itdigare än klockan skulle pipa. Men det gjorde inget.
Ut med hundarna, de tycker nog att det är lite tidigt för de släpr benen efter sig.

När jag kom hem igen så kom jag på att jag skulle nog åka till jobbet och sätta upp lite avspärrningsband. Sagt och gjort.
In i bilen, fortfarande i morgondressen, till jobbet. Står där och tejpar upp banden, gul o svart-randiga, och kommer då på hur jag ser ut.
Knallrosa foppatofflor, fullt normalt, mjukisbrallor, också fullt normalt.....ja allt såg väl okej ut om jag inte stod vid en skola, tejpade massa band, iklädd kommunens andra gymn.skolas tröja! Stora bokstäver på ryggen.
Så jag väntade att nån skulle fråga vad jag sysslade med. Speciellt då det är studentdag idag.

Så har min morgon varit.

Må gott i värmen!



Kommentarer
Postat av: an

Ja gå barfota du Kattis...lite FlowerPoerstil så där på onsdagsmorgonen:))

2008-06-04 @ 06:47:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag skrattar så jag kissar på mig! Saknade bara lite rullar i håret också! ;-)

2008-06-04 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0