Söndag.

Så nu är det nog dags att slå igen butiken för idag.
Jag tackar alla som har hälsat på min blogg idag. Ni var många.

Imorgon ska jag nog städa klart........hittade på en massa annat istället.
Sen ska jag till min nagelteknolog och göra fina naglar. Idag har jag lila och imorgon blir de nog glittrigt rosa.
Hade gröna för ett tag sen.

Glöm inte att ni ska berätta om era minnen av Vattenfestivalen.
Och så kan ni berätta om er söndag.
Så jag inte tror att ni sitter och bloggar hela helgen. Vilket jag har gjort idag.

Suss gott och på återseende.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Nu har jag publicerat resultatet på vem mina läsare tyckte att skulle ha vunnit Melodifestivalen.

2008-03-15 @ 23:15:07
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Jonas

Jag har inga minnen från vattenfestivalen att berätta... vet du varför??



Kram! ;)

2008-11-04 @ 11:59:32
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0