Mer om döttrarna!

Våra döttrar vill gärna tatuera sig och pierca sig. Ja, det får de göra.....när de fyllt 18! Och det vet de och har lyssnat på oss. Tack flickor!

De har aldrig blivit serverade alkohol hemma och aldrig druckit hemma, i smyg, heller. Nja, nån gång....kanske.
Men har de varit hos kompisar på fest så vet jag att den stora har druckit men jag inte kommenterat det. Hon har kommit hem och skött sig. Ofta har vi åkt och hämtat henne för att veta att hon kommer hem ordentligt.

De vet att var sak har sin tid.

Som förälder så hoppas man ju på att vissa saker växer de ifrån under tiden......men om inte så fine.

Så, nu ahr jag nog prata klart om mina söta flickor.....eh, det är de ju inte alltid kan jag säga.
Men vi älskar dem ändå! :-)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Nja, rolig vet jag inte om jag skulle kalla henne. snarare enerverande. :)

2008-03-23 @ 11:42:30
URL: http://psykfallet.blogg.se
Postat av: Maria

tack så mycket :) jag har nyligen skaffat katt så jag misstänker att det kan vara det tyvärr :/

2008-03-23 @ 12:22:11
URL: http://mariiiaaa.blogg.se
Postat av: Anna

hej!!
Och tack för ditt inlägg hos mig:)
Ja du jag har nog en del att se fram emot med Moa..hon är lite lillvuxen just nu:)
Titta gärna in hos mig fler ggr.

Hjärtekramar Anna

www.hjartebarnsmamman.blogg.se

2008-03-23 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0