Ger upp!

Sen jag kom hem från jobbet....kl. 16.15 så har ingenting blivit rätt.
Jag gick ut med hundarna då alla var borta. Hundarna hade inte varit ute på 5 tim.
Jag fick dammsuga.......varför vet jag inte utan det var väl mitt samvete som sa det.
Sen tyckte jag att jag kunde få sätta mig framför tv:n innan alla kom hem och skulle ha middag.
Jo, hej du! Katt skulle in, en annan katt skulle ut 3 min senare, telefon ringde, telefon pajja, annan telefon ringde i annan del av huset, hund piper och vill ut på tomten, samma hund vill in 2 min senare.
Jag hinner sätta mig i stolen i källaren och sen är det dags att lyfta på mig. Hela tiden.
Då ger jag upp, sätter mig vid datorn och där funkar inte bloggen!
Så upptäcker jag att diskmaskinen måste vändas och tvätten fixas.

Äsch....det var ju flera minuter sen jag höll på så. I 4 timmar.

Nu är det Grey´s Anatomy.

Kram

I morgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är en supermamma mamsen! :D

2008-03-26 @ 20:54:47
URL: http://palmquiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0