Fredagkväll!

Jaha, så har man skapat en ny blogg och jag ska skriva lite vardagstankar.

Eftersom jag har väldigt mycket ungdomar omkring mig så blir det väldigt naturligt att jag kommer skriva om: ungdomar!
Sen blir det svåra att inte peka ut de "små liven". Ska hålla mig på en väldigt neutral nivå.

Sen ska jag utse Veckans Punchpralin.....som jag skrev i förra inlägget.
Benämningen Punchpralin kommer sig av att jag hade en jobbarkompis som gjorde nåt så oootrooligt korkat och jag blev så irriterad men jag kände att jag inte kunde säga hur korkat det var. Så jag försökte mildra det hela med att säga att hon var en Punchpralin. Alltså hon var just då punchig men på ett "gulligt" sätt.

Nominerade till Veckans Punchpralin tar jag i ett annat inlägg.

Sen har vi: "Hur tänkte du då??"
Det är när någon inte tänker längre än näsan räcker. Alltså man ser inte följden av sin handling.
Och där finns det ingen skillnad i ålder, kan jag säga.

Hoppas ni kommer gilla det ni läser.

Ha en riktigt trevlig kväll!

Kram
Kattis



Kommentarer
Postat av: Jonas

Undra om mina 33år räknas som ungdom?

Vad fort man blir gammal, jag var ju nyss barn ju. :)



KRAM!

2008-11-04 @ 11:16:51
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0