Ni orkar inte höra mer.....

...om dessa pengar.
Så då får ni sluta läsa nu!

Nu har den lilla människan varit på banken....igen.
Och nu LOVAR hon att de kommer inom 48 timmar. Det har bankmannen sagt. Himmel, hur många gånger har han sagt det till både dottern och mig, enligt henne!

Ja, jag går på kurs just nu. Kul....men fattar inte hur jag ska kunna allt på torsdag. Vi har inte så många genomgångar. Kanske ska sätta mig på jobbet imorrn och träna IRL.

Mer har jag nog inte att förtälja. Är lite seg i huvudet.
Jo, idag fick Rebecca sin specialmat.......UTAN LÖK då hon inte tål det.
Men vad hittade hon efter halva måltiden, jo fräsch och fin LÖK.
Så det blev att åka till husläkarna och få en massa medicin då hon svullnade upp ganska snabbt.

Nu blir det kycklingwraps till middag.

Kram

Kommentarer
Postat av: anneli

låter som en mindre bra dag tycker jag. Har missat vad pengarna handlar om men hoppas det löser sig.

2010-09-29 @ 21:51:13
URL: http://frykmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0