Inspirerad???

Men himmel....hur stavas det??
Googlade occh det stavas så.
Ja, vad blev jag inspirerad av? Jo, min chef som hade skrivit i sin blogg.
Hon berättade lite om kursen vi går just nu, bla.
Och lite annat smått. Det blev ganska många rader iaf.
Men så duktig blir inte jag idag för jag ser att jag måste göra mig iordning för att åka till kursen.
Ska ju ta en busss om nån halvtimma.

Rebecca skulle upp för nån kvart sen men hon drönar fortfarande. Men hon brukar inte kmma försent så jag går inte ner och kollar. Bättre att jag går upp och fixar mig själv istället.

Ha en toppendag!

P.S Nope, inga pengar ännu. D.S

Kommentarer
Postat av: Ninni

Härligt att bli inspirerad=) Hoppas pengarna kommer idag..bedrövligt när dom sölar så.



Ha en härlig dag..kramen

2010-09-30 @ 08:23:32
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: anneli

god morgon

Härligt när man känner att man faktiskt inte behöver kolla barnen....hehe ha en bra dag Kram

2010-09-30 @ 08:48:32
URL: http://frykmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0