Fortsättning...

Ja, så var det dagen då dotterns pengar skulle komma från "pengamadamen". Men icke.
När jag såg att det inte kommit några pengar så sms:a jag henne och sa att det inte kommit in några pengar och då svarar hon dottern! Att de ska komma imorrn.
Då ilsknade jag till och undrade hur det kunde komma sig. Det finns ju ett underlag från banken som säger den 27. Då hade människan massa ursäkter. Men jag var inte intresserad utan jag vill att pengarna NU.
Nu ska hon visst ringa mig snart och förklara. Himmel, fattar hon inte. Men då kanske jag ska förklara på allvar att man ger inte en arbetslös ett jobb och sen inte kan betala. Inte okej.


Kommentarer
Postat av: Annica

Men vad är det för en knäpp människa?!

Det finns inga ursäkter längre!

Oj så många fula ord det dök upp i min hjärna nu. Men jag håller tyst...

KRAM!

2010-09-28 @ 18:37:36
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0