Hahaha!

Fick ett mail tillbaka från "pengamadamen"
Den underbaraste meningen var: Kan inte göra mkt även om du inte önskar ta till dig utav vad, hur och varför..
JAG???
Egentligen, varför ska jag ta till mig något, varför ska jag lyssna på hennes ursäkter?
Hon kommer ju med nya ursäkter hela tiden som egentligen inte berör oss.
Man lejer inte nån att jobba och sen inte kan betala. Såååå dumt.
Nu får hon på sig till på torsdag, på fredag ska det finnas pengar i min hand.
Nu var gränsen jättenådd.

Nu är det hundprommis som gäller.

KRAAAAM


Kommentarer
Postat av: anne

Hon har inga pengar.



Hade hon haft det hade ni haft dem redan för hon hade bara velat bli av med er.



Anmäl henne.

2010-10-04 @ 20:27:18
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0