God fredag!

Solen skiner och det är höstkallt nu.
Har ledigt i tre dagar nu. Skönt. Inte för jag har jobbat på tre veckor. Först var jag sjuk och i veckan var jag på kurs.
Ja, jag klarade kursen. Fast jag kom näst sist, hihi.
Lite ofokuserad kanske? Jag hade bara 1½ poäng fel. Men 7 st hade alla rätt.

Idag blir det handling, städning och umgås med maken som också är ledig.

Imorrn har syster Yster hotat med att komma och sova över. Hon vill till Ikea igen. Japp, nu ringde hon. Hon kommer! Nice.

Rebecca ska åka till Öland och tävla i servering hela helgen. Vi håller tummarna!

Nu ska jag fixa lite inna jag ska köra ungen till Centrumet.

Ha en toppenfredag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0