Måndag!

En ganska grå och regntung måndag. Men inte i  mitt sinne.
Jag är glad och nöjd just nu. Ska man vara.
Idag är jag ledig. Har jobbar hela helgen. Fått en massa positiva kommentarer och så. Jättekul att höra att man är bra och omtyckt.
Är ledig  i helgen också, ska bli kul En tripp ut till syrrans land och sen är det fest. Alltid kul.
Man kanske ska hitta lite nya kläder, det var länge sen. Man behöver ju inte så mycket nytt när man går arbetslös och sen nu på jobbet så har jag ju uniform så då använder man mest den.  Vi har inga skåp på jobbet så man får ju åka hem i uniformen, vilket är mindre kul en lördagkväll och massa fulla människor ska tjattra med en när man är trött och på väg hem.

Ha en finfin dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Malin

Kikar in och säger hej, det var ju så länge sedan!!! Önskar dig samtidigt en fin fredag! Kramiz m

2010-05-21 @ 14:19:36
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0