Lördag!

Sitter här och ögonen går mer eller mindre i kors. Var uppe kl. 3.20 imorse då jag skulle jobba. Maken var och hjälpte min syrra på landet så det var ingen som kunde gå ut med hundarna lite senare på dagen.
Ja, dottern kom hem från jobbet kl. 4 så hon skrattade gott när jag satt vid frukostbordet.

Igår var jag lite matt på tröttsamma personer i ens omgivning. Barsnliga och omogna människor kan vara lite tröttsamma i längden. Jag har blivit för gammal för att tycka det är okej att hjälpa nån, som i slutändan, inte vill ha hjälp eller som får för sig en massa saker som inte stämmer men vill inte lyssna på vad JAG har att säga. Nej, sånt trams får vara för mig.

Nu ska jag slänga mnig framför tv:n och slappa in lite.
KRAM


Kommentarer
Postat av: anne

Hej!



Är du på bloggbanan igen!?!



Kul!:)

2010-05-24 @ 16:48:53
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Annica

Du.. Det är juni nu! Bäst att uppdatera lite ialla fall? ;-)

Solen skiner så jag är glad idag. Skickar en stor kram till er alla!

kram!!!!

2010-06-05 @ 10:06:55
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0