Uppdatering

Blev just påmind om att det är dags att uppdatera bloggen för det var alldeles för länge sen.
Ehh.....måste först kolla vad jag skrev sist.
Ha, det var inte så mycket.

Hur har jag det nu?
Jo, jag jobbar skift. Två av tre helger bla. Men det har jag själv valt. Det var den enda schemat som man kunde jobba både tidigt och sent. Det är jobbigt att alltid börja kl. 6. Upp kl. 4 och sen komma hem vid 3-tiden. Jag somnar nästan alltid framför tv innan middagen och sen är jag seg hela kvällen. Jobbbar man bara kväll så träffar man aldrig familjen vid middagen. Så jag valde ett blandat schema.
Nu får jag hoppa in som arbetsledare mest jämt så då ändras mitt schema HELA tiden.
Jag sökte tjänst som stationschef och fick komma på intervju men fick tyvärr inte det jobbet. Vilket de flesta på jobbet är lite upprörda över. Tydligen vill många ha mig som chef. Och det är ju himla smickrande.
Idag fick jag ett mail från rekryteraren som undrade om jag var intresserad av att bli ersättande stationschef. Vilket betyder att man åker till alla områden i tunnelbanan. Inte bara i City som jag tillhör.
Så jag var inte helt borta iallafall.
Det ger inte så mycket mer pengar dock, men jag ska ingen annanstans så jag är glad att få chansen.

Rebecca har fått jobb på en restaurang istan så hon är aldrig hemma. Man ser henne lite innan hon sticker till jobbet och sen kommer hon hem när jag lagt mig.

Nu ska jag ta hand om hundarna.

Jaja, jag ska uppdatera bättre!

KRAM


Kommentarer
Postat av: anne

Då har jag koll på dig igen! Du verkar ha det rätt bra ändå som är villig att jobba så mycket och ta på dig så mycket ansvar. De få gånger jag reser i tunnelbanan har jag alltid span på dig! :)

2010-06-18 @ 20:22:51
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Annica

Förstår att arbetskamraterna är upprörda! Små steg uppåt på stegen är ändå uppåt. ;-)

Sonen är så stor nu så du anar inte. Och med de ögonen blir han säkert poppis hos tjejjerna. ;-)

Sköt om er!

KRAM!!!!!!

2010-06-21 @ 16:11:24
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: TT

Raskt marscherat minsann, vad kul!!

2010-06-22 @ 09:52:03
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0