Inte mycket att berätta

Nej, tyvärr så har jag inte mycket att berätta denna gången. Eller egentligen en himla massa. Om allt som hänt en i tisdags.
Men just nu har jag inte så mycket tid att berätta.
Ska strax äta middag. Det blir lax och couscous.

Men jag mår bra och alla pusselbitar har nu hamnar på plats. Efter alla samtal med alla inblandade.

Hihihi, nån dag kanske jag berättar HELA historien om tisdagen. För det var mycket som hände efter. Dagar efter.
Jag har även fått varit på företagshälsan och pratat.

KRAM på er

Kommentarer
Postat av: anne

Så bra att saker och ting rullar vidare. Hoppas det är samma sak för dina kollegor som vara närmare inpå.



Kram på dig!

2010-03-02 @ 14:48:39
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0