Thailand

Jag ar i Thailand just nu.
Har har vi det harligt och gott.
Kom i fredags och ska vara har i tva veckor.
Man ater gott och dricker gott. Jag som nastan aldrig dricker far i mig flera drinkar per kvall. Hua.
Vi solar och  shoppar ocksa.

Har kor de som galningar sa resan startade med en krock. det var lite laskigt om man tanker efter.
Bussen fick tvarnita for en bil och bakom lag en moppe. Den dammade in i bussen sa hela dacket knolade sig i i bussen bak. Tva satt pa moppen utan hjalm och tjejen blodde nasblod men killen blev det nog lite varre med.
Om detta ska jag beratta mer senare.

Iaf, vi har det bra.

Varma kramar till er i som ar i vinterkylan.

Kommentarer
Postat av: TT

Toppen! Både med semester i värme och pengatrasslet som fixat sej.

Ha det nu så gott så sitter vi här i 18 graders kyla och huttrar! :D

2010-12-02 @ 09:59:20
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 15:41:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0