Torsdag!

Allltså gårdagen.
Kom till lilla jobbet.....lite rörigt. Min roll är inte riktigt klar ännu så det beror alldeles på vem man jobbar med.
Igår stod jag mest på T-centralen och tittade på folk och hur vi ser ut när vi jobbar. Många olika stilar och alla var inte helt okej. Detta tog jag upp då vi hade en liten träff innan sprängningen.

När jag och en kollega var ute och todg lite luft på nattkröken så ser vi en kille som släpar runt på en pitbull. Han SLÄPADE  denna hund som inte ville gå. Jag gick fram och frågade vad det var för fel på hunden och han s att den var trött.....jaha, har han varit med hela dagen, frågade jag.  Jo, det hade den och det visade sig att killen inte fattade att hunden måste ha vätska i sig denna varma dag. Idiot!!!

Hihihi, tittar på grannarna som ska riva förstukvisten. Det bankas lite planlöst här och där, hahaha.

Nu ska jag fixa till mig för att åka till jobbet. Jobbar även denna helg. Dock kväll. Det sk vbli kul för det är både kulturvecka samt Ung08. Mycket händer.

Ha en finfin dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: anne

Det finns folk till allt, hade han druckit själv?

2010-08-13 @ 14:37:29
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0