Strålande dag!

Solen skiner, det är en varm sommardag.
Så än är sommaren här.

Idag är jag ledig. Ska inte göra så mycket på dan men i eftermiddag ska jag över till en kollega och äta en bit. Ska bli trevlig och det är flera som kommer.

Tänkte på detta med uppskattnig.
På detta jobbet får man ständig uppskattning och feedback. Det är så skönt. Även om man kommer i oenighet med någon så tar man upp det direkt och det är inget att hymla om.
Så nu tror jag att jag är en ganska snäll och trevlig person. :D
 
Hoppas alla får en fin och trevlig dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: ANNICA

Hej Kattis,



Du är en duktig och omtyckt kollega.

Välkommen ikväll

Kram

Annica

2010-08-05 @ 10:54:39
Postat av: Jayne

Låter toppen...för jag tror att det kan bli en del mindre roliga kommentarer fårn några resenärer..eller??? Trivs du bra?

KUL att du bloggar igen (???!!!!!!).

2010-08-05 @ 15:11:31
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: anne

Handlar det om den värdegrund ni arbetar enligt eller är det bara sådana personer du har omkring dig?

2010-08-05 @ 15:40:05
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0