Söndag!

Nu är det bara en dag kvar till att jobba tidigt. Det är skönt att ändra lite på tiderna då det är lite drygt att gå upp kl. 4 varje morgon.
Det har varit lugnt i helgen fast det varit löning. Men det är inte många upp så tidigt på fömiddagarna då. Det kommer mitt på dagen ett gäng shoppinghsugna. :D

På tsdag är jag ledig, skulle varit ledig på onsdag också men då fick jag jobba 9.30-21.30 istället. Jag har fått ledigt i helgen istället. Jag ska även på en kurs på en annan ledig dag.

Just nu har det inte hänt så mycket. Var hos läkare i måndag för mina eksem.Ficke n massa salvor och grejer. Samt hostmedicin för min envisa hosta. CocillanaEtyfin. Starka grejer. Med morfin i.....ehh, jag som inte tål det. Men det har gått bra, man blir bara vansinnigt trött och ska inte köra bil. Så i fredags så slutade jag med den....hostar dock mer dag igen.

I tordags blev det IKEA med syrran. Hon hittade en massa kuliga saker så det fick inte plats i bilen, hahahaha.
Tur att det finns billig hemkörning.

Nästa vecka kommer det inte hända så mycket. Mest jobb.

Ha det gott!

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Jayne

Dem medicinen har jag också haft en gång...sov i en vecka nästan.. hi hi hi hi men hostan försvann!!! Jag, tog den som man skulle.

2010-08-29 @ 21:21:29
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0