Nytillkomna läsare!

Ja, för er nytillkomna läsare är detta min blogg där jag skriver......nästan ingenting nuförtiden.
Detta beror på att jag tröttnade på mig själv då jag skrev samma sak jämt. Det stod samma sak i bloggen som året innan. Jag har aldrig skrivit nåt utlämnande om min familj, vänner, grannar, elever eller resenärer.
Därför blev den så trist till slut.
Men iaf så finns det lite bilder på mina hundar, på mina smycken jag skapade ett tag. Även det har jag slutat med. Jag är en typisk vädur, startar gärna projekt, tröttnar snabbt och slutar utan att avsluta ordentligt. Hihihihi.

Så, nu ska hundarna få göra ifrån sig sen är det dags att åka till jobbet.

KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: Ninni

Nu har jag läst om den svettige polisen..snyggt jobbat Kattis!



Fortsätt skriva i bloggen det är inte samma sak med FB..kram kram

2010-08-02 @ 15:04:07
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Det behöver inte var viktiga saker som man skriver om.

Kul att bara läsa om dig.

polisen .... den var bra.

Kram Ingrid

2010-08-03 @ 22:48:48
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0