Onsdag!

Jobbar 14-22 mån-ons denna veckan. I morrn är jag ledig.
Då ska jag passa på att fixa naglarna. Det var ett tag sen. Gick hos en tjej inne i stan och hon var inte bra alls. Tråkigt.
Men nu ska jag till en ny tjej och hoppas på det bästa.

Igår jobbade jag på plattformen några timmar. Man blir matt av det. Folk som pissar på plattformen, folk som ska stå sååå lång ut de bara kan så risken är att de ramlar ner på spåret är ganska stor. Speciellt när det är mycket folk och alla trängs.
Senare på kvällen så blev det att åka till en station där det hade varit fotboll. 6000 pers hade sett matchen så vi väntade att många skulle passera oss på väg hem.
Nja, nu kom det inte såååå mycket folk. Ett tag kändes det som att det var fler poliser än supportrar. :D

Nu hoppas jag bara på varmt vårväder. Visserligen jobbar jag hela helgen men det är alltid trevligt med sol. Folk blir lite gladare då. :D

Ha en finfin dag!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0