Måndag!

Har jobbar hela helgen, men det hände ingenting! Det var sååå lugnt så jag trodde klockan var 6.00 hela dagen.
Just nu står vi inför en omorganisation och ingen vet nånting. Många är lite oroliga hur det ska bli men få gör nåt åt det. Dom bara rycker på axlarna och säger att de inte vet vad som händer med dom efter juni. Det är inte många som har inte alla tjänster som har gått ut. Ungefär som om dom kommer bli erbjudna nåt annat jobb i företaget.

Imorrn är jag ledig och ska bara vara. Så när jag kom hem från jobbet idag så dammsög jag samt städade badrummet, bara för att slippa göra det på min lediga dag. Smart Kattis!

KRAM

Hihi, sitter och kollar på Håkans Bar. Det är ju föööör knasigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0