Börja blogga igen??

Det skulle ju vara kul.....kanske. Jag har ju inte så mycket att skriva om.
Jobbet. Ja, där händer det mest samma saker hela tiden. Visserligen hade vi en tragisk arbetsplatsolycka förra torsdagen.  4 timmars stopp och alla var jättestressade. Men vi fixade dessa 4 timmar med och var nöjda när vi gick hem. Jag var vikarierande arbetsledare.....som vanligt. Det är så när jag vikar, då händer det alltid nåt.
Och det är inte kollegerna sena att påpeka. Jag är den som har varit med på flest grejer just nu. Kan säga att jag kan hantera det väldigt bra nu, vad som än händer. Sen är alla mer rutinerade så alla vet vad de ska göra. Det är så att när man ska ge ut ett jobb så har de redan fattat vad de ska göra. Alla börjar bli ganska självgående.

Hemmavid har det bara varit en massa födelsedagar. Rebecca har fyllt 18 år så nu har man ingen koll längre, hihhi. Även maken och jag har fyllt år.

Man börjar skönja våren, dock så regnar det idag. Men det gör nog ingenting för vi har ju vulkanaska i luften och det är väl bra att det lägger sig platt fall på marken än att virvla omkring i luften.

Lite omorganisation kommer det bli på jobbet, mer om det berättar jag vid ett senare tillfälle.

Tussilago såg jag igår på golfbanan.
Skakade hand med Gustav Skarsgård gjorde jag igår, då jag fick vara med vid en filminspelning.
Fick massa härlig feedback från mina chefer. :D
Fick även lite skit från folk, men då problemen inte var mina så var det lätt att kicka iväg det skräpet. :D
Löste en del andra problem också.
Det blev en bra dag igår, fast den var lätt hysterisk på många plan.

Som sagt, jag återkommer mer senare.

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0