Mina första dagar på jobbet.

Nu är jag ledig idag. tur det för jag är alldeles förkyld och hostig.

I måndags var jag på några lugna stationer och skuttade runt. Hälsade på spärrrvakterna och så.
Jobbade med en kille som int evar så pratglad. Att han inte pratade med mig gjorde inget men han pratade inte med spärrvakter eller nåt. Hmm.

Igår var jag på T-centralen och det var kul. Det är ju en massa folk.

Vårt team är på 5 st och ibland kommer det några till beroende på scemat. Tyvärr har jag två fröknar i mitt gäng som inte är så roliga.
Den ena har inte riktigt fattat vårt jobb utan har sina egna idéer. Och så får hon med sig den yngre donnan. Och dom har bestämt sig för att inte tycka om mig. Den yngre missade hellre tunnelbanan och fick vänta en kvart på nästa bara för att inte behöva åka på samma som jag.  Hahaaha
Sen är dom inte så trevliga.......den lite äldre......ja hon är yngre än jag, hon kan låta så barsk och tillrättavisande.
Jag gick för att morsa på dom igår och då skulle hon sätta mig i jobb. Men jag har ett eget litet ställe att jobba på.
Jag får helt enkelt tvinga dom att jobba med mig nångång så de kan se att jag inte är så farlig. :D
Men det är inte så kul att gå hem från jobbet och vara lite irriterad på dom.

Usch, nu är det mycket snörvel och hostigt, jag ska viiiila nu.
KRAM



Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan, jag försökte söka på tove hon som gör naglar och kom till din blogg. Har hon nån hemsida lr så? skulle vilja testa henne eftersom ullis är så svår att få tag på / Sara

2009-11-05 @ 12:55:25
Postat av: Ninna

Hoppas att det snart funkar bättre med dem.

2009-11-05 @ 21:59:55
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej Sara!

Tove är hemma och är mammaledig så hon gör inga naglar just nu.

Vet inte när hon börjar med det igen.......tyvärr ser mina naglar hemska ut nu när hon inte gör dom vackra.

Ha det gott!

2009-11-06 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0