Soliga söndagen.

Vaknade lite väl tidigt i dag med. Kl. 6.
Det är en underbar dag så det är dmt att sova bort den.
Startade med en hundprommis.
Kommer ut oh ser några konsiga moln, på den förövrigt blåa himlen.
Det visar sig att det brinner på brädgården.
Räddningstjänsten var redan där.
Jag kunde inte gå förbi och titta då röken låg åt det hållet som gångvägen går.

Idag blir det storflytt. Igår fick inte ungarna med sig sängen eller bokhyllan.
Men idag har de ett släp så idag går flyttlasset, hahaha.
Trallen ska oljas in och jag ska ta en omgång till, med olja, på staketet.

Igår blev det grilat till middag, såklart. Vad annars äter man i detta härliga väder.
Ja, i den här familken alltså.

Ha en härlig och vilsam söndag!
KRAAAM

Kommentarer
Postat av: E-C

jag vill också ha grillat..:( Äger ingen grill för tillfället men det ska införskaffas när jag har flyttat..;)



Hahaha.. Då fick du ha dem hemma en natt till iallafall;) Eller sov de på golvet i nya boendet?



Ha en härlig Söndag och duuu.. Grattis på Morsdag! ;)



Kraaaam

2009-05-31 @ 07:42:16
URL: http://ramnissan.se
Postat av: Ulla

Även vi grillade igår. Premiär för vår del. Vi har grillat tidigare i år, men då har det varit hos vänner. Önskar dig en lika skön dag som igår. Hos oss ser jag inga moln än och jag hoppas de håller sig borta heeela dagen

2009-05-31 @ 07:51:11
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Sanna

Här är det fler som vaknade i ottan (vilket inte har hänt på evigheter). Himlen är molnfri och dagen ska spenderas i solen.

Grillat hör verkligen sommaren till och sommaren slog på stort nu igen. Härligt!

Tråkigt med en brand :( Hoppas de kunde rädda något iaf. Ha en skön dag!

Kram!

2009-05-31 @ 10:00:42
URL: http://cdwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0