Goderkväll!

Nu har vi avverkat middagen.
Bakad potatis....men det vet ni väl redan.

Mitt vackra öga är helt rött och värker ganska duktigt så det blir en tidig tripp till ögonakuten....IGEN.
Tur att Malin påminde mig om sommartiden.

Sen är jag sså glader för jag har fått två award ikväll.jag
En för en mysig blogg och en för att jag är en snäller person.
Förstå vad det värmer!!!
Jag blev alldeles röd om kinderna.
Jag lägger upp dem i  morgon! Ja, awarderna, kinderna behöver ni ju inte se och inte mitt hemska öga heller. Hihi

Nu ska jag sätta mig framför tv en stund.
Ha en mysig kväll!

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Ninna

Bakad potatis är gott. Stackare, det där med ögonen.

2009-03-28 @ 20:14:58
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0