Tidig morgon!

Var uppe kl, 6 och ut med hundarna. Sen var det en snabb frukost och dressning för att sen åka och hämta Mikaela.
Hon skulle till ortopeden idag.
Japp, jag har två döttrar vars knän går ur led. Och vem har de ärvt det ifrån tro?? Jo, från mig såklart.

Det gick fort hos otropeden så jag var snabbt hemma igen. Rebecca verkar inte ens ha vaknat.

Det är kanonväder idag. Jag var lite orolig i morse då det var sååå disigt. Men det lättade sen.

Hoppas alla får en skön och fin dag!
Kram
Kattis den pigga

Kommentarer
Postat av: E-C

Piggelina där..:)

Jaha ja..överrörliga leder eller? Jobbigt med knän som inte vill hålla sig på plats..uscha..



Ha en härlig dag!

Kram

2009-06-22 @ 13:02:58
URL: http://ramnissan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0