Röstardagen!

Så var det söndag igen.
En ganska solig sådan. Eller? Nä, det är mest moln på himlen.  Men de lovade fint väder idag.
Iaf, idag ska man gå och rösta. Punkt.

Vi ska se om vi ska masa oss över till Tumba, fick inte tag på gänget igår.
Får se om de har tid med oss.

Annars så får jag klippa gräsmattan och måla husväggarna. Denna gången är det på baksidan.
Det är inte sååå snyggt att ha både gult och grisrosa på väggarna på baksidan.

Nu ska jag sätta igång.

Ha en skön och fin söndag!
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: E-C

Mähh, det är väl tjuuusiiigt med gult och grisrosa juh..spontankräks lite här.. ;)



Japp, röstningsdax.. Sedan ska här packas lite mer:)



Ha en härlig dag vännen och tack för en helkväll på MSN, Facebook och i bloggen igår..S..



Kraaaam

2009-06-07 @ 09:45:33
URL: http://ramnissan.se
Postat av: Sussi

Jag har haft ambitionen hela tiden att gå och rösta idag. Men när jag vaknade imorse med halsont och en småtäppt näsa är jag inte så sugen längre. Vi får se om jag tar mig i kragen och kommer iväg. Vi har en ganska lång bit till våran röstlokal.



Ha en fin söndag

Kramisar

2009-06-07 @ 09:52:04
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0