Godmorgon!

Här är det full rulle just nu.
Ska strax hämta upp en dotter för att köra henne till tandis och se till jobbet.
Sen hem och fixa till mig för idag är det studentfirande. Så först ska jag till min gamla skola och kolla utspringet, vilket jag har lovat eleverna, sen ska jag till en elevs mottagning.

Ja, jag var ju på akuten för ögat.
Himmel vad folk är lustiga när de kommer dit. Man tränger sig  och vissa blir sura för att andra får gå in före.
Konstigt nog är jag en som går före en del......hihi.
Men eftersom jag får det så ofta men inte alltid så allvarligt så trodde läkaren att  om jag satt in kortison i tidigt stadie så kanske jag kunde bli av med det helt. Så jag får behandla det hemma själv, utan att åka in dit varje månad.

NU MÅSTE JAG RUSA!!!

Hörs senare eller nåt.
KRAM

Kommentarer
Postat av: E-C

Det är ju underbart!! Håller tummar och tår för att du blir av med det helt!



Ha en toppendag!



Kram

2009-06-03 @ 07:18:19
URL: http://ramnissan.se
Postat av: Ninni

Usch har du problem med ögat igen..stackare!



Ha det så kul på studentfirandet..kramen

2009-06-03 @ 08:46:38
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0