Gamla vänner!

När jag var  på Gotland så fikade jag med en gammal vän som jag inte sett på 6 år. Jätteskoj. Det var som vi inte hade varit ifrån varandra på denna tiden.
Idag kom en annan gammal vän som jag inte träffat på kanske 12 år. Kanonskoj och prata, fast det blev inte gamla minnen precis utan vad vi gjorde nu.

Börjar man bli så gammal att man måste kliva tillbaka några steg och ta upp bekantskapen med gamla vänner igen.
Varför slutade man att träffas egentligen?

Nu ska jag äta lite och sen ska jag åka och fixa naglarna.

Ha en fin eftermiddag.
KRAM

Kommentarer
Postat av: tess

Ja de är ju såååå gott så jag ska oxå ge mig ut och plocka ordentligt. Har jag tur hittar jag svamp oxå. Barnen mötte en tant med TVÅ hinkar med sommar kantareller... bara här uppe i vår skog... MÅSTE hitta de där ställena de växer på... //tess

2009-07-12 @ 15:31:28
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: E-C

Men visst är det underbart att ta upp gamla bekantskaper!! Jag tycker det är kul iallafall..:)



Kraaaam

2009-07-12 @ 20:14:35
URL: http://ramnissan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0