God morgon!

Hallå alla morgonpigga, glada och strålande läsare.
Ja, riktigt så pigg, som det verkar, är jag nog inte.

Nu har jag varit ute med hundarna, duschat och ätit frukost.
Snart ska jag torka håret och frisera mig, sminka mig......hm, kanske under dagen.
Få med mig ombyteskläder samt två tunnor helium. Ja, tunnorna är ganska små och väger bara 3 kg styck.

Vi har mösspåtagning idag, så det rä pompa och ståt hela eftermiddagen.
Sen middag på kvällen.
Festandet överlåter vi till eleverna på annan plats senare.

Ha en toppendag.


Kommentarer
Postat av: Ann

Jepps! Bäst vi passar oss :))

2008-05-21 @ 06:13:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Marie

God Morgon! Fattar inte att det redan har gått ett helt år sedan de lyckliga bal- och studentdagarna. Så roligt det var, längtar redan till nästa om 2 år.

2008-05-21 @ 06:34:48
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0