Hej!

Så nu har dagen gått!

Det började ju med brandinspektionen....tyvärr så var det bara två och en var jätteung och den andra var väldigt mycket äldre.
Jaja, vi fick beröm iaf.

Men jag kunde ju inte vara med hela vägen för jag åkte med Rebecca på begravning.
Ja, det finns inte mycket att säga om det.......alltid jättesorgligt och tragiskt och alla är så ledsna. Såklart.
Men det är bara att låta tårarna rinna. Man får vara ledsen på begravningar. 

Sen var det tillbaka till jobbet och allt var som vanligt igen. Konstigt , men livet går vidare.

Just nu sitter jag i köket och väntar på att  potatisen ska koka klart och så ska vi äta Gourmetrulle. Gott.

Så jag återkommer efter middagen.

Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0