Vätska!

Nej, inte väska utan vätska som i vatten!

Jag är nog den sämsta på hela jorden på att dricka vatten.
Jag dricker te till frukost, kaffe på jobbet , festis till fikat....till lunch blir det ett litet glas vatten, osv osv.

Detta resulterar i att jag har huvudvärk, hmm det har jag inte haft på ett tag, men men jag är torr, i ansiktet, som fnöske.
Ser inte klokt ut. Ser ut som jag har smetat ut potatismos i ansiktet. Ja, då ett tunt lager förstås. ;P

Så. kära läsare.
Drick vatten!!
Inte för det hjälper mig ett dugg. ;D
Men förhoppningsvis er.

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill inte påstå att jag är någon hejare på att få i mig tillräckligt med vätska heller. Fast man får inte glömma att både kaffe och te är vätskedrivande vätska så att börja dagen med ett stort glas citronvatten är nog det bästa man kan göra i sommarvärmen. Lycka till med allt pyssel o papp...

2008-06-11 @ 06:40:05
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: jayne

Är som dig...supedålig på att dricka vatten. Alla andra går omkring emd småflaskor på jobb...de fyller på o fyller på. JAG försöker...gör verkligen det.. men... det är svårt. Springa med flaskor...nej.. barnen går före.

Men hemma igen..försöker jag... minst två glas vatten vill jag dricka hemma..och ibland går dte jätte bra... ibland..hm..

Men jag är duktig på att säga till andra..drick mer.. drick nu...

ha ha ha ha..lever som jag lär..nepp...

Ha en bra onsdag och DRICK vatten

2008-06-11 @ 07:02:18
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Cissi

Här sitter jag i det växlande fina vädert och ska ut och köpa glass med kompisarna:D

Trevlig sommar!

2008-06-11 @ 13:23:14
URL: http://modetjej.blogg.se/
Postat av: TINY.

Vatten är väldigt viktigt så här i varma sommartider. Inte för att det är stekhett just nu direkt, men du fattar, hahah :P

2008-06-11 @ 15:15:28
URL: http://tinyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0