Tjoohoo!

 Jag är hemma! Har bara inte varit tillgänglig.
Fick störta hem från jobbet för Rebecca hade ingen bussremsa och affären, där vi bor, hade slut. Hmm, kan bero på att JAG hade köpt alla till jobbet, hihi.

Sen satt vi ute på altanen och läste tidningarna i solen.
 Middag och lite tjatter.
Nu har lugnet lagt sig.
Och snart är det fotboll och då kan jag sitta här.

Idag kom jag till jobbet kl. 7!!!
Dom andra kom vid 8-9-tiden.

På eftermiddagen åkte jag och hämtade Mikaelas betyg och blev bjuden på avskedstårta. Lägligt att komma till fikat då, hihi. Ja, det var ju inte jag som slutade utan en personal på den skolan.

Japp, det var min dag.........
......ska väl skriva nåt intelligent nån gång men nu så har jag en make som bara pratar bredvid mig så jag kan inte vara både smart och lyssna, hahaha.



Kommentarer
Postat av: Annica

Hallojsan!

Här kommer ett par rader från en slut kvinna.

Håller på att flytta. Är helt slut! Och ingen aning om vart vi ska få plats med allt.

Suck pust och stön!

Funderar på att gå istrejk i kväll och lägga upp fötterna i makens knä och be honom göra det som ingen annan kan.

Tror du de orden får hans hjärta att vekna? ;-)

Har köpt pärlor också!!! Ska ju göra en tiara åt makens brors blivande fru. Vi ska nu bli två fru Jalonen på den här sidan om ån. Finns en på andra sidan men hon räknas inte. ;-)

Nu är det dags att vila lite. Jag svamlar bara.

KRAM!!!

2008-06-26 @ 20:35:15
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppsan! Tror jag har blivit utmanad av 4 eller 5 stycken nu på samma sak, inte illa att vara poppis haha ;)

2008-06-26 @ 20:39:55
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: jayne

nu e jag med hemma...Varit här o där...men NU är jag HÄR..i fåtöljen...

Har gjort utmaningen...

2008-06-26 @ 20:42:59
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0