Student nr 2

Så i onsdags hade vi studentfirande på skolan.
Vackert väder och alla så finklädda och glada.
Man pysslade och pappade det sista.
Man får inte glömma att det alltid ska finnas tillgång till vatten till eleverna!
Det kan ju vara i vilken kondition som helst denna speciella dag.
Men det var så fina och duktiga och glada.
Lunch med stipendieutdelning. God mat och glada tillrop.

Sen kom äntligen stunden att sluta skolan.
De fick ta emot "folkets" jublen från balkongen. OCh sen kom de utspingande.
Jag säger att det var tur att jag var fotograf, annars hade jag gråtit...kanske. :-)

Det var en väldigt lyckad dag för vår skolas första studenter.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hahaha ja det låter ju lyckat iallafall!

2008-06-06 @ 08:29:03
URL: http://lillanslilla.blogg.seA
Postat av: Junitjej

Det är 15 år sedan jag tog studenten, men jag minns det som det vore igår.

På onsdag den 11 juni har min skola avslutning. Vi är då både i klassrummet i kyrkan. I kyrkan blir det så stämningsfullt.

Hur ska du fira nationaldagen?

Ha en skön dag!

2008-06-06 @ 08:29:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0