Fotboll är trååååkigt!

Jag är säker en av få som tycker fotboll är urtrist.
Förr var jag gärna på Råsunda och kollade på AIK men nu somnar jag om jag kollar.
Triiiist.

Jag har suttit och pärlat ett tag. Så jag har gjort 2 halsband.
Bilder kommer senare. Orkar inte riktigt engagera mig i det just nu.

Jag skulle ju åka ut till landet med min syster men så hände det saker som gjorde att jag stannade hemma.

Så nu sitter jag här fast jag inte skulle. Hmm, så det kan bli.
Jag ska inte sitta mycket iaf.
För det är nog allt sittande vid datorn som gör att nacken ta en massa stryk.

Men, åh, så negativ jag låter. Men det är jag inte alls, jag är glad att jag är hemma med familjen över midsommar.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: jayne

hej svejs

Ja...fotboll..tycker dte är ok när Sverige spelar...inte annars.

Kul att se dug MEN var rädd om dig nu....ta det lite lugnt...

kram

2008-06-19 @ 21:32:01
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

japp...precis så är det...tävlar med mig själv. Detta är så typiskt mig..fastnar liksom.

chatt..kul ett tag...byte av chatt..facebook..wooohoo..och så nu...blogg.MEN det är så himla kul...kul kul...

men ok...lite halvt stressad..vill hela tiden kolla...ha ha ha...laptopen är MIN nu...hrrrrm

2008-06-19 @ 21:34:29
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Och familjen tycker det är superkul att du är hemma :D

2008-06-19 @ 21:47:42
URL: http://palmquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0