Gårdagen.

Ja, jag kom ju aldrig tillbaka efter jag stack iväg till sjukgymnasten.
Jag var hos henne och hon klämde och kände och fixade och trixade. Jag är visst öm överallt i ryggen. Eller jag har ONT. 
Så nu har jag fått ett träningsprogram som jag ska göra i 2 veckor sen ska jag tillbaka.

På eftermiddag blev det lite småplock, att äta,  och tidningen tillsammans med familjen på altanen. Mysigt.
Och på kvällen grillade vi räkor och lax. Färsk potatis, romsås och aioli till det.
Sen satt vi ute till över kl. 23.
Hundarna var helt förvirrade, "ska ni aldrig gå och lägga er"?

Dagen är inte planerad så det blir väl sol och städ, kan jag tro.
För vacker väder är det.

Ha en toppendag! 

Kommentarer
Postat av: Ann

Skönt att höra du mår bra söta frun:))

2008-07-05 @ 08:36:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh vad skönt att höra av dig. Och vad skönt att det inte var något allvarligt fel på dig.. ;-)

Började fundera på att ringa minfd arbetskollega Lars-Gunnar som jag tror bor någonstans i närheten av dig. För att kolla om du levde. Men sen tänkte jag på dig. Och du vill nog inte ha ett besök av honom en fredagskväll. Så jag lät bli. VIsst är jag omtänksam! ;-)

Ha en skön dag!!!!

KRAM

2008-07-05 @ 08:42:33
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: En magdansös dagbok

Gud va det lät gott! Saknar svensk mat här i turkiet suck

2008-07-05 @ 18:29:44
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0