Hurra!

Nu har jag fått tillbaka min blogg.
Tack, återigen, Fi, för att du kunde hjälpa mig.

Ja, idag så tog vi med min syster till elgiganten för att köpa dator.
Eftersom hon inte är så hemma på sådana så svalde hon allt som säljaren sa och tänkte köpa första bästa, hahaha.
Men maken stoppade henne och så tittade dom vidare.
Ja, syrran och jag tittade på utseendet och maken och säljaren pratade prestanda.
Så hittade maken en dator som säljaren fick snabbt läsa in sig på för han hade precis packat upp den och kunde inget om den.
När han läst om den så säger han: "men denna var ju ännu bättre än den första". Hmm. Duktigt säljaren!
Sen skulle säljaren försöka sälja en försäkring men där skrek vi STOPP!
Sammanfattning: hon fick en bra dator och på vägen ut hittade hon en micro hon ville ha.

Maken hjälpte henne med att installera allt.
Hon var väldigt nöjd, men tyckte att det räckte för dagen så hon skulle låta datorn vila en dag.
Hon kommer nog igång och blogga om några dagar.
Jag lovar att säga till.

Nu ska jag snart hoppa i säng.
Ska bara.....






Kommentarer
Postat av: Annika

Pust, nu känner man igen sig igen! På din blogg alltså!

2008-08-04 @ 23:42:25
URL: http://ankanb.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, Moster ska börja blogga. Jag tror inte hon får på datorn det är därför hon låter den vila ;)

2008-08-04 @ 23:45:55
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: anne

Inget ska bara... I säng med dig kvinna!

God natt!

2008-08-04 @ 23:50:06
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0