Gårdagen!

Då det är sista dagarna innan skolstart så är det en massa som måste ordnas och fixas och trixas innan eleverna kommer.
OCh inte alltid blir det som man vill riktigt.
Man har en planering, man försöker följa den slaviskt...eller hur!!

Jag har flyttat in i ett nytt kontorsrum, men plastmattan i den ena utrymmet är trasigt och ska lagas. Men ingen mattläggare kommer och jag kan inte ställa in några möbler där. Så jag ringer och kollar.
" Nej, vi hade inget papper i faxen så vi har inte sett orden förrän nu, vi kommer på torsdag!"
Men då kommer ju alla elever!

Sen ringer fotografen som ska komma i september och fota till skolkatalogen.  Men jag säger till honom att jag får återkomma nästa vecka, men hade några frågor, som visade sig vara 10 låååånga frågor. Suck.

Jag börjar just komma tillbaka till det jag höll på med då brandlarmet går!!!!!!
"Men det var väl själva den då!" säger jag nog lite väl högt. Jag sitter själv låång från dom andra så det gjorde inget. Måste ju överrösta larmet.
Så, försöka kolla var det larmar....inte var det brinner för det tror ju inte jag att deet gör, såklart.
Vi hittar källan och försöker då ringa brandförsvaret för att de inte ka komma så många bilar. Det är lite pinsamt.
Men kom inte fram så det kom två stora fina bilar.
Innan allt var utrett och klart så hade det gått över en timma......i onödan.....nästan. Vissa av er vet min förkärlek till uniformer, hihi.

Sen kunde jag inte jobba över för jag skulle direkt till Globen och se den engelska uppsättningen av Mamma Mia.
Mäktigt och jättebra.
Väldigt bra musik, hahaha.

Nu måste jag svara på de 30 kommentarerna jag har kvar.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

2008-08-20 @ 06:31:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Jonas

Svar: Gomorron!

Mamma Mia skulle jag jag kunna tänka mig att se.... men med fem barn här hemma är det svårt att ta sig tid.

Kramar

2008-08-20 @ 06:47:14
URL: http://jomari.se
Postat av: jayne

OJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Vilken dag...välkommen tillbaka till rutiner och vardag... hi hi hi

Ha en bra dag..ska rusa.

2008-08-20 @ 06:55:15
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Nettan

Godmorgon !

Det var en innehållsrik dag du fick !



2008-08-20 @ 07:10:04
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0