Fredag kväll.

Tro det eller ej, men jag lagar middagen idag!
Det blir kasslerjambalaya.

Jag kom hem från jobbet  vid halv 4 och var sååååå trött så jag slängde mig i min fåtölj och kollade på tv.
Mitt mål var att slumra till lite. Men det var som förgjort.
Telefonerna ringde, ungarna kom hem, maken garvade framför youtube........
...så det blev ingen powenap för min del. Men jag fick lite vila iaf så jag är lite mindre trött nu. ;D

Kvällen blir lugn. Tror jag.
Maken jobbar och tjejerna roar sig väl med sitt.
Så jag hamnar väl här hos er.

Ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Priscilla

Kul att du lagade maten själv! :)

2008-08-29 @ 18:48:36
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0