Vad bjuder dagen på?

Godmorgon alla glada!
Ja, även mindre glada önskar jag en GOD morgon.

Idag är det snö här i Stockholmsområdet!
Fast det brukar det vara i mitten av april så egentligen är det inget ovanligt. Men att det är minusgrader var mindre väntat.  Vill inte!

Hundarna var väldigt glada så de bara kastade sig ut, rullade i snön och började busa.
De sprang runt så jag trodde de skulle springa ut på vägen.
Katterna gillar inte detta väder så de kom in och åt lite sen har de hittat varsin sovplats och där lär de ligga HELA dagen.

Ska snart åka till jobbet....ja, om en timma. Jag vet! Jag är uppe väldigt tidigt. Men först vaknade jag innan klockan ringde, sen var inte hundarna ute såååå länge för de får prommisar med maken senare.
Jag vill äta frukost och läsa DN ett tag men sen hamnar jag framför datorn, som vanligt.

Igår var det lite lugnare på jobbet då 300 elever var lediga. Jag fick det msta gjort på min planeringslista.
Idag ska jag nog ta alla pappershögar och sortera. Jag fattar inte hur ofta man måste göra det.
Tycker jag pärmar och fixar jämt. :-)

Ikväll händer det inget speciellt vad jag vet.
Det är väl fotboll ikväll igen....som jag INTE tittar på men maken vill säkert det. Så jag hamnar väl här eller kanske börjar skapa smycken igen.
Javisst jag, ska fota dem och visa här.

Ha en underbar dag!




Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: riktigt trist, igår var det ändå plusgrader och förra helgen var det nästantill vår. solen sken, vem har kidnappat den nu?

2008-04-09 @ 06:55:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Elenore

Jo tyvärr så är det väl så.
Ha en bra dag.

2008-04-09 @ 07:02:52
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Marie

Hua, snö vill man egentligen inte ha nu och inte minusgrader heller. Fast jag undrar om det är bättre när det är grått, småregn och blåst? Fast dagen blir säkert "kulig" ändå - hoppas din blir det också!

2008-04-09 @ 09:30:05
URL: http://leyaridgeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0