Hemma igen!

Nu har jag kommit från jobbet.
Det var en bra dag fast jag inte var ute många sekunder. Jo, när fastighetsskötarna!! kom och skulle fixa ETT!! lås.
De hade en liten överläggning också om en grej som jag/vi måste få hjälp med. Okej då!

JAg har fortfarande inte packat vilket beror på att min käre make inte har strukit. Han stryker för min rygg pallar inte det sååå bra.
Men jag har iaf hittat en väska jag kan packa i. Hoppas allt går i bara.
Lakan, handduk, alla tusen rengöringskrämer vi över 40 måste ha. Allt spackel får vi inte heller glömma.
Hihi, jag skriver visst min packlista på bloggen istället för på papper.

Nyss så skramlade det till rejält här utanför, då är det en skåpbil som tappat sitt släp. Hihi
Lite kul var det. Ingen kom till skada.

Åh, jag vill nog ha med min kamera.
Klart jag ska ha, men jag har ingen väska till den. Suck.

Nu ska jag skala potatis.

Hej sålänge!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Juste, du åker imorrn... Det kommer bli tomt här hemma!

2008-04-22 @ 16:17:13
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Lollo

vart ska du?

2008-04-22 @ 16:29:01
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0