Fotografera.

I helgen ska jag ta fram, eh den ligger framme, kameran och fota av bara.....sjutton.
Nu ska ingen få störa, inte ens vädret.
Fast jag tror att om jag går helt ensam, med en kamera och krälar bland buskar och snår, hänger i lyktstolpar, kryper nära nån för att fota deras jeansmärke......ja, då tror jag att polisen kommer och knackar mig på axeln och bakom dem står män, med vita skjortor, beredda att slänga på mig en alldeles speciell vit skjorta med extra långa ärmar.
Jag tror att man blir tagen för förargelseväckande beteende. Kanske.
Eller så säger grannarna, "jaså är det bara Kattis som fått en ny leksak, ja ja, det går snart över. Men barn, ni kan ju stanna inne tills hon lugnat ner sig. "

Nu ska jag göra mig iordning. Men eftersom jag inte ska ha möte med några snyggingar idag så struntar jag i att sminka mig, hahaha.

Kram på er.  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du och jag kan gå på fotoäventyr tillsammans! :D

2008-04-29 @ 07:21:55
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi, lycka till då :P
btw så kollade jag på klockhemsidan men kom inte fram till var man ska klistra in koden? ha de bra :)

2008-04-29 @ 17:37:05
URL: http://annasblandblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0