Dottern!

Javisst ja, glömde och berätta om dottern som kom hemseglande vid denna tidpunkten på dygnet!

Igår hade hon ju teaterföreställning * 2.
Vi var och såg den kl. 3 och sen var det en kl. 7.
Efter den sista kom hon hem, berättade allt som hade hänt, kollade mailen och sen tog hon pojkvännen i hand och drog iväg.
Hon skulle sova hos honom, ju.
Och han ska jobba idag så hon fick skjuts hem på morgonkulan.
Hihihi, så var det med det.
Allt detta visste jag redan igår!

Men jag måste ju ha något att skriva om.

Tjo på er.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sjuss hem kan man riktigt inte säga. Fick faktiskt gå den lååååååånga vägen hem från hans jobb ;)
Och det va inte meningen att jag skulle komma hem igår, men eftersom jag behövde kolla mailen så kunde jag inte hålla mig :)

2008-04-20 @ 09:19:31
URL: http://palmquiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0