Äntligen!

En ny dag, med nya möjligheter.
Det är väl så vi ska se det. Positivt. Självklart.

Jag vet att min dag kommer låta nåt förskräckligt eftersom de fortfarande bilar i golvet.
Men jag har en ny kollega så det blir trevligt och vi glömmer allt oljud.

Nu på morgonen så är det nationella prov och då kommer jag träffa många elever då de inte har tagit med sig penna utan måste komma till mig och köpa en. :-)

Mitt möte med den snygga mannen, från ett företag, är tyvärr inställt men blir av en annan vecka istället.

Mer vet jag inte om denna dagen, så jag får väl skriva i kväll och berätta om allt som hänt idag. Hihihi

Ha en väldigt bra och härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon på dig!
Känner igen det där med att räkna skorna!

Hoppas du också får en bra dag!

2008-04-29 @ 06:42:18
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0